نظارت کشوری شورای عالی سلامت و امنیت غذایی از کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه مرکز استان سمنان انجام شد
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، نظارت کشوری شورای عالی سلامت و امنیت غذایی از کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه مرکز استان سمنان به صورت وبینار با حضور ناظرین کشوری خانم دکتر مافی مسئول هماهنگی سیاستهای سلامت جامعه، خانم امیر حسینی مسئول استقرار اسناد ملی از شورای عالی ساغ کشور برگزار گردید.
درابتدا آقای دکتر کسائیان ضمن معرفی حاظرین و تشکر از زحمات مسئولان و متولیان ارکان کارگروه ساغ دانشگاه سمنان و شاهرود به ارائه مستندات و اقدامات انجام شده در کارگروه ساغ دانشگاه پرداختند.
سپس در ادامه ناظرین کشوری پس از بررسی و صحت سنجی از عملکرد و مستندات ارائه شده توسط دانشگاه تقدیر و تشکر نمودند.
در پایان درباره راهکارهای تقویت برنامه ساغ بین اعضای حاضر در جلسه بحث و تبادل نظرشد.
در این نظارت، دکترسید سعید کسائیان جانشین رئیس دبیرخانه ساغ دانشگاه، دکتر مشیری مسئول خانه مشارکت مردم، دکترعزتی مسئول اندیشگاه و مرکز اسناد راهبردی، خانم سعیدی مسئول شورای پیام گزاران استان، خانم فولادی مسئول کمیته دیده بانی، آقای یحیایی مسئول مجامع سلامت استان، اعضای دبیرخانه ساغ دانشگاه سمنان آقای مهندس دارایی و خانم بنایی، آقای دکتر باباخانی مشاور ریاست و خانم دکتر غلامی از حوزه اجتماعی دانشگاه شاهرود، آقای دکتر رضایی معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه شاهرود و سایر همکاران آن معاونت حضور داشتند.